Facebook Instagram Youtube

Új ellenőrző bizottsági tagot választott a közgyűlésünk

Új ellenőrző bizottsági tagot választott a közgyűlésünk
2018.06.04
Május 26-án tartottuk éves közgyűlésünket, ahol új ellenőrző bizottsági tagot választottunk Szarka Péter személyében.

Május 26-án tartottuk éves közgyűlésünket, ahol új ellenőrző bizottsági tagot választottunk Szarka Péter személyében, és IT munkacsoportot is alakítottunk.

Napirendünk a következő volt: 

• Levezető elnök, lebonyolítást segítők megválasztása, napirend elfogadása,
• Beszámoló a 2017-es évről,
• Ellenőrző bizottság beszámolója, 
• Szavazás a beszámolók, közhasznúsági jelentés elfogadásáról,
• A Kerékpárosklub 2018-as munkájának és gazdálkodási tervének bemutatása, vitája és végszavazása,
• Új ellenőrző bizottsági tag megválasztása: jelöltek bemutatkozása, titkos szavazás,
• GDPR megfeleléssel kapcsolatos feladatok elvégzése rendjére javaslat
• Egyéb

A napirendi pontokat elfogadtuk, a közgyűlés jegyzőkönyvét itt olvashatjátok.

2017-es közhasznúsági jelentésünket itt találjátok.

Új tag az Ellenőrző Bizottságban

Erdős Zoltán lemondása miatt új tagot választottunk az Ellenőrző Bizottságba. Zoli lemondásának oka, hogy a Kerékpárosklub egyes közlekedésszakmai projektjeiben alkalmi fizetésért dolgozott, és ezt összeférhetetlennek tartotta EB pozíciójával.

A közgyűlésen Szarka Péter és Inzelt Éva jelentkezett. Titkos szavazás után Szarka Péter nyerte meg az EB tagságot. 

Péter bemutatkozása:

 "1976-ban születtem, rendszergazdaként dolgozok, két   gyermeket nevelünk a feleségemmel. 

 A bringa először játék volt, tizenéves koromtól már   hosszabb túrákat is tettem, aztán a közösségi közlekedés   mellett a fő közlekedési eszközömmé vált. 

 Az évek során szerepet vállaltam több zöld mozgalomhoz   köthető szervezetben és akcióban. 

 Alapító tagja voltam a Bringaút Egyesületnek. A   Kerékpárosklubba 2011-ben léptem be és a dél-budai   területi szervezet aktív tagjaként részt vettem Bringás   reggelik és más programok szervezésében,   lebonyolításában. 

Többször voltam Critical Mass szervező, az I Bike Budapesten pedig szakaszfelelős rendező is. 

Fontosnak tartom az önszerveződést, a fenntarthatóságot és az átláthatóságot. 

Azt gondolom, a kerékpáros közlekedés fontos eleme egy élhetőbb településnek, ezért szeretnék tenni az EB tagjaként is."

 


Tetszett a cikk?

A Kerékpárosklub azért dolgozik, hogy bringa- és emberbarát településeink legyenek. Ez csak a Te támogatásoddal lehetséges.

Hogyan segíthetsz?

  • Add nekünk adód 1%-át! Adószámunk: 18245402-2-41. További infók az 1%-ról.
  • Lépj be! Tagsági díjaddal nem csak a munkánkat támogathatod. Helyi szervezetekhez csatlakozhatsz és rengeteg szolgáltatás, kedvezmény, biztosítás is jár érte az egész országban. Belépéshez kattints ide!
  • Oszd meg a cikket, ha egyetértesz céljainkkal!
  •  
 

Kapcsolódó hírek

15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve

A BKK öt, nyilvánosan elérhető adatokat mutató kerékpárszámlálóján 15 %-kal nagyobb forgalmat mértek 2020-ban, mint 2019-ben. A 2020-ban összesen mért 2.771.710. kerékpározó rekord azóta, hogy egyszerre öt helyen mérik a biciklis forgalmat. A bicikliutak és sávok aszfaltjába telepített detektorok felett még télen is többen kerékpároztak: a 2019 decemberi biciklis forgalmat már 2020 december közepén túlszárnyalták a budapestiek, a bringás forgalom télen nőtt leginkább 2019-hez képest. A Csepelre vezető Weiss Manfréd úton mérték a legnagyobb éves (26%-os) növekedést, a budai rakparton pedig 2020-ban mértek először 1 milliónál több kerékpározót számoltak. Munkanapokon és munkaszüneti napokon is nőtt a kerékpáros forgalom, ami az otthoni munkavégzés, az oktatási intézmények és vendéglátóhelyek bezárása mellett kiemelkedő.

2021.01.11 |  aron
Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Itt találod Budapest és környéke kerékpárboltjainak térképét

Térképre tettük Budapest bringaboltjait és szervizeit. Jó böngészést!

2021.02.03 |  aron