Miért jó tagnak lenni?

A fenti kérdésre kereste a választ több tucat önkormányzati dolgozó és városvezető részvételével megtartott előadásában a Kerékpárosklub elnöke, a kerékpározás előnyeit és a kerékpáros beruházások sikertelenségének okait is elemezve. Nem az ma a baj...
Többen is jeleztétek, hogy fedett bringatárolók kezdtek kinőni a földből metró és budapesti HÉV állomásokon. Igaz a hír, és benne van a kezünk: több mint egy évtizede kezdtük ütni értük a vasat.
Miért alakulnak ki a közlekedési konfliktusok, ezek mennyiben köszönhetőek az infrastruktúrának és az épített környezetnek? Ezekre a kérdésekre adott választ a Kerékpárosklub elnöke a III. Magyar Közlekedési Konferencián Egerben, ahol tervezők és...
Új bringautakat vettünk fel és több útvonalat előrébb soroltunk visszajelzéseitek alapján abban a hótakarítási fontossági sorrendben, amit a Fővárosi Közterület Fenntartó részére készítettünk tavalyelőtt. Az FKF 2017-ben vásárolt új, járdákon és...

Hírek

Idén másodszor szerepeltünk a szlovák kerékpáros konferencián. Elnökhelyettes - szóvivőnk a Kerékpárosklub felépítését és működését mutatta be a szlovák kerékpáros szervezetek képviselői, illetve...

Együttműködési megállapodást kötött a Kerékpárosklub az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Karával, melynek célja környezetpszichológiai eszközökkel vizsgálni a kerékpározás...

Hollandiában a gyermekek rengeteget bicikliznek, különösen más országokhoz képest. A gyermekek majd’ 75%-a kerékpárral jár iskolába, míg ugyanezt az értéket a szomszédos Belgiumban is csupán 30%-...

Merre tekertek a 2019 tavaszi és őszi Bringázz a Munkába! kampány résztvevői a játék 5 legbiciklisebb városában? A játékhoz használt Bike Citizens alkalmazásban rögzített utazásokat anonim módon...

Tegnap este az I. kerületi Önkormányzatban mutattam be a budai rakparti kerékpárút történetét, problémáit és megoldási javaslatainkat. Kiemeltem, hogy a „gyalogos – kerékpáros ellentétek” helyett...

906 ezer kilométert megtéve, 255-ször tekerte le a Giro d’Italia távját, és 84 148 pohár banánturmixban rejlő kalóriát égetett el az a több mint 8600 ember, aki csatlakozott a Bringázz a...

Családja szeme láttára gázolt halálra augusztusban egy holland apukát a villamos a budai rakparti kerékpárút Batthyány téri átkelőjében. Most nem a konkrét szerencsétlenségről írunk, hanem arra...

A dán várostervezők már generációk óta prioritásként kezelik, hogy olyan infrastruktúrát hozzanak létre, aminek köszönhetően a gyerekek akár egyedül is elbiciklizhetnek az iskolába. Az eredmény?...

A Műanyagmentes Július sikerétől fellelkesülve tagjaink javaslatára meghirdettük az első Autómentes Augusztus kihívást. Nem tudtuk...

Itthon is elkerülhetetlen a városi közlekedés átalakítása, ehhez a bringás fejlesztések mellett szemléletformálásra is szükség van. Ezt szolgálja a szeptember 9-én induló Bringázz a munkába!...

Projektek

Nincsenek bringások és nincsenek autósok: közlekedők vannak! A biztonságos közlekedés akkor valósul meg, ha a közlekedés résztvevői...
bringások a Parlament előtt
STARS-UNIQA néven új, általános- és középiskolásokat megcélzó kampányt indítunk. A kampány fő célja a szemléletformálás: játékos...
Budapesten ismét oktatunk! Ingyenes elméleti és gyakorlati oktatási program a forgalomban kevésbé gyakorlott biciklisták számára. 
Regionális turizmusfejlesztésbe kezd a Magyar Kerékpárosklub.
Szeretsz biciklizni, de nem tudod merre menj, nem ismered a jól bringázható útvonalakat vagy épp klassz útitársakat keresel? Bringázz a...
Eleged van a vacak küllőgyilkos bringaparkolókból? Hogy jobb megoldás híján a korláthoz, az útjelzőtáblához muszáj lakatolnod? Hogy a...

Videók

Lejátszás

Dokumentumfilm Amszterdamról, a világ...

Lejátszás

Bringázni Élmény! konferencia előadásai