A fenti kérdésre kereste a választ több tucat önkormányzati dolgozó és városvezető részvételével megtartott előadásában a Kerékpárosklub elnöke, a kerékpározás előnyeit és a kerékpáros beruházások sikertelenségének okait is elemezve. Nem az ma a baj...
Többen is jeleztétek, hogy fedett bringatárolók kezdtek kinőni a földből metró és budapesti HÉV állomásokon. Igaz a hír, és benne van a kezünk: több mint egy évtizede kezdtük ütni értük a vasat.
Miért alakulnak ki a közlekedési konfliktusok, ezek mennyiben köszönhetőek az infrastruktúrának és az épített környezetnek? Ezekre a kérdésekre adott választ a Kerékpárosklub elnöke a III. Magyar Közlekedési Konferencián Egerben, ahol tervezők és...
Új bringautakat vettünk fel és több útvonalat előrébb soroltunk visszajelzéseitek alapján abban a hótakarítási fontossági sorrendben, amit a Fővárosi Közterület Fenntartó részére készítettünk tavalyelőtt. Az FKF 2017-ben vásárolt új, járdákon és...
Lezárult az akció, ők a nyertesek. 674-en támogattátok munkánkat akciónkban, minden most belépő vagy hosszabbító tagunk garantált jubileumi Critical Mass ajándékpólót kap.
Idén másodszor szerepeltünk a szlovák kerékpáros konferencián. Elnökhelyettes - szóvivőnk a Kerékpárosklub felépítését és működését mutatta be a szlovák kerékpáros szervezetek képviselői, illetve (ön...
Együttműködési megállapodást kötött a Kerékpárosklub az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Karával, melynek célja környezetpszichológiai eszközökkel vizsgálni a kerékpározás...
Hollandiában a gyermekek rengeteget bicikliznek, különösen más országokhoz képest. A gyermekek majd’ 75%-a kerékpárral jár iskolába, míg ugyanezt az értéket a szomszédos Belgiumban is csupán 30%-ra...
Merre tekertek a 2019 tavaszi és őszi Bringázz a Munkába! kampány résztvevői a játék 5 legbiciklisebb városában? A játékhoz használt Bike Citizens alkalmazásban rögzített utazásokat anonim módon...