Miért jó tagnak lenni?

Hírek

Többen is jeleztétek, hogy fedett bringatárolók kezdtek kinőni a földből metró és budapesti HÉV állomásokon. Igaz a hír, és benne van a kezünk: több mint egy évtizede kezdtük ütni értük a vasat....

Hollandiában a gyermekek rengeteget bicikliznek, különösen más országokhoz képest. A gyermekek majd’ 75%-a kerékpárral jár iskolába, míg ugyanezt az értéket a szomszédos Belgiumban is csupán 30%-...

Miért alakulnak ki a közlekedési konfliktusok, ezek mennyiben köszönhetőek az infrastruktúrának és az épített környezetnek? Ezekre a kérdésekre adott választ a Kerékpárosklub elnöke a III. Magyar...

Új bringautakat vettünk fel és több útvonalat előrébb soroltunk visszajelzéseitek alapján abban a hótakarítási fontossági sorrendben, amit a Fővárosi Közterület Fenntartó részére készítettünk...

Merre tekertek a 2019 tavaszi és őszi Bringázz a Munkába! kampány résztvevői a játék 5 legbiciklisebb városában? A játékhoz használt Bike Citizens alkalmazásban rögzített utazásokat anonim módon...

Tegnap este az I. kerületi Önkormányzatban mutattam be a budai rakparti kerékpárút történetét, problémáit és megoldási javaslatainkat. Kiemeltem, hogy a „gyalogos – kerékpáros ellentétek” helyett...

906 ezer kilométert megtéve, 255-ször tekerte le a Giro d’Italia távját, és 84 148 pohár banánturmixban rejlő kalóriát égetett el az a több mint 8600 ember, aki csatlakozott a Bringázz a...

Családja szeme láttára gázolt halálra augusztusban egy holland apukát a villamos a budai rakparti kerékpárút Batthyány téri átkelőjében. Most nem a konkrét szerencsétlenségről írunk, hanem arra...

A dán várostervezők már generációk óta prioritásként kezelik, hogy olyan infrastruktúrát hozzanak létre, aminek köszönhetően a gyerekek akár egyedül is elbiciklizhetnek az iskolába. Az eredmény?...

A Műanyagmentes Július sikerétől fellelkesülve tagjaink javaslatára meghirdettük az első Autómentes Augusztus kihívást. Nem tudtuk...