Miért jó tagnak lenni?

Hírek

Többen is jeleztétek, hogy fedett bringatárolók kezdtek kinőni a földből metró és budapesti HÉV állomásokon. Igaz a hír, és benne van a kezünk: több mint egy évtizede kezdtük ütni értük a vasat.
Hollandiában a gyermekek rengeteget bicikliznek, különösen más országokhoz képest. A gyermekek majd’ 75%-a kerékpárral jár iskolába, míg ugyanezt az értéket a szomszédos Belgiumban is csupán 30%-ra...
Miért alakulnak ki a közlekedési konfliktusok, ezek mennyiben köszönhetőek az infrastruktúrának és az épített környezetnek? Ezekre a kérdésekre adott választ a Kerékpárosklub elnöke a III. Magyar...
Új bringautakat vettünk fel és több útvonalat előrébb soroltunk visszajelzéseitek alapján abban a hótakarítási fontossági sorrendben, amit a Fővárosi Közterület Fenntartó részére készítettünk...
Merre tekertek a 2019 tavaszi és őszi Bringázz a Munkába! kampány résztvevői a játék 5 legbiciklisebb városában? A játékhoz használt Bike Citizens alkalmazásban rögzített utazásokat anonim módon...
Tegnap este az I. kerületi Önkormányzatban mutattam be a budai rakparti kerékpárút történetét, problémáit és megoldási javaslatainkat. Kiemeltem, hogy a „gyalogos – kerékpáros ellentétek” helyett az...
Sok tévhit uralkodik a fejekben arról, hogy télen lehet-e egyáltalán bringázni. Hát, mi eláruljuk a titkot: igen, lehet, és nagyon jó!
Támogasd a bringás fejlődésért végzett munkánkat téli tagsági akciónkban! A 2019. december 9-ig befizetők közt 1.000.000 Ft értékben 103 nyereményt sorsolunk ki, sőt 15 éves Critical Mass...
15 éve, 2004. szeptember 22-én, a nemzetközi Autómentes Napon szervezték meg az első Critical Mass-t az akkori bringás futárok és civilek. Nem felejtettük el a '90-es és 2000-es évek pionírjait, de a...
906 ezer kilométert megtéve, 255-ször tekerte le a Giro d’Italia távját, és 84 148 pohár banánturmixban rejlő kalóriát égetett el az a több mint 8600 ember, aki csatlakozott a Bringázz a munkába...