Miért jó tagnak lenni?

MK_hirlevel_fejlec

Kedves bringás barátunk!

MK_statisztka TAG:2453 MK-FB:19473 BAM-FB:10829
Az ősz elején újabb bringás rekordok dőltek meg, 1,4 millió kilométert tekertünk a Bam!-ban, megérkeztek az 1% felajánlások, támogatási szerződést kötöttünk a MasterCard®-dal, önkormányzatok csatlakozását várjuk a Nemzeti Kerékpáros Chartához. Ezen kívül még sok jó hírünk van, melyekről most legfrissebb hírlevelünkben olvashatsz.

Elköltöztünk: új címünk 1133 Budapest, Kárpát utca 33.
Térkép itt. Telefonos elérhetőségeink változatlanok.

Az ősz a rekordok időszaka!

• Forradalmi rekord október 23-án: a budapesti Múzeum Körúton elhelyezett bringás számláló elérte az ezévi félmilliót. Ha nem hiszed, nézd meg a videót!
  • Még egy rekord: Budapesten a megkérdezettek 25%-a mondta, hogy 2 hét alatt legalább egyszer kerékpárral közlekedett! Legfrissebb országos reprezentatív adataink a kerékpárhasználat alakulásáról itt.
  • És egy harmadik rekord: 6 565 683 Ft gyűlt össze idén az 1%-os felajánlásokból, a tavalyi háromszorosa. Köszönjük, hogy ennyien támogatjátok munkánkat. Örömünkben csináltunk nektek egy menő videót, nézzétek, terjesszétek!

Kiemelt partnerünk: a MasterCard®

Együttműködési megállapodást írtunk alá a MasterCard®-dal, ami által nemcsak szervezetünk talált egy nagyon erős támogatóra, de tagjaink is rengeteg kedvezményhez juthatnak:

• 10% kedvezményt kapnak a tagsági díjból
  • kerékpárt nyerhetnek
  • a tagsági ajándékozási akció keretében minden ötödik ajándékozó plusz ajándék tagságit kap
  • minden 1 000 Ft-os adomány megduplázódik.

Minden részlet és a pontos feltételek itt.

CIB bank kedvezményes számlacsomag - változás

A kedvezményes számlacsomag kondíciók megváltoznak 2014. január 5-től. Jelenleg folyik az egyeztetés az új feltételekről, amint megszületik a megállapodás, honlapunkon és hírlevélben tájékoztatást adunk!

110 oktatási intézmény csatlakozott a Bam kampányhoz:

FELHÍVÁSOK

1. Továbbra is várjuk önkormányzatok támogatását
Az ország 6 legnagyobb kerékpáros szervezete és az európai szakszövetség által közösen elkészített Nemzeti Kerékpáros Koncepció összefoglalóját, a Nemzeti Kerékpáros Chartát a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium dísztermében írták alá 2013. szeptember 17-én. Várjuk önkormányzatok csatlakozását: kérjük, támogassák ők is a kezdeményezésünket aláírásukkal. Részletek itt.
2. Országos lámpaszámlálás a Critical Mass-szel november 13-án. Terjeszd, hogy minél többen legyünk! Részletek itt.

Kedvezményadó helyek továbbra is
Ugye tudod, hogy Kerékpárosklub tagsági kártyával számtalan kedvezményhez juthatsz, többek között szállás foglalásnál, étteremben, szervízben, vasúti bringaszállításnál? És a baleset- és felelősség-biztosításról sem szabad megfeledkezni. Tovább.

Írásaink, előadásaink:

Szeptemberi eseményeink az európai mobilitási héten:

• Szeptember 16 és 22 között napi rendszerességgel tartottunk Bebiciklizést Budapesten.
  • Szeptember 22-én, a lezárt Andrássy úton a Magyar Nemzeti Múzeummal közösen megnyitottuk Városi Biciklizéstörténeti Kiállításunkat, mely 1 napig volt itt látható, de nemsokára a Nemzeti Múzeum kerítése ad majd neki otthont. Itt olvashattok egy írást a kiállításról.

***********************************************************************

Területi Szervezetek hírei

Érd

• Az EuroVelo 6 érdi szakaszának Nagytéténnyel való összekötése most ismét napirenden van, mi is ott voltunk az ezzel kapcsolatos tervezői egyeztetésen.
  • Érden és környékén is igyekszünk forradalmivá fokozni a hangulatot. Írásunk itt.

Debrecen

• Szeptemberben az Európai Mobilitási Héten próbáltuk felhívni a figyelmet a kerékpáros közlekedés fontosságára, amely a vasárnapi Autómentes Napon teljesedett ki, majd Kerékpáros Fórumot is tartottunk.
  • Már 4 helyen ingyenesen használható bringaszerelő állvány az egyetemi területeken.
  • A Dózsa György utca átadása után felhívtuk a figyelmet arra, hogy nem minden esetben tervezik meg elég körültekintően a villamospályák felújítása során a közlekedési tereket.
  • Októberben ismét sor került kerékpáros kerekasztal-beszélgetésre - most két lehetséges kerékpáros nyomvonal kialakítását illetően.

Miskolc

• Közbringa bemutató az autómentes napon. Tovább
  • Közbringa fórum az Észak Magyarországnál. Tovább
  • Autómentes nap. Tovább
  • Kresz-feszt. Tovább
  • Kidical Mass Kilián Tovább
  • Szinvaparki kerékpáros családi nap Tovább

Szeged

• A szegedi Belvárosi híd javításának idejére megtiltották a kerékpáros átkelést a belváros irányába, így egy 50 méteres - gépjárműveknek amúgy engedélyezett - szakasz kikerülésére a kerékpárral vagy 700 métert kell gyalogolni, vagy 3 kilométer kerülőt megtenni. Sajtóhírünk itt.
  • A Petőfi Sándor sugárúton sem jobb a helyzet. Tovább
  • De legalább átadták Szegeden is a közbicikli rendszert. Tovább

Veszprém

• A Kerékpárosklub a Megyei Mérnöki kamara felkérésére képzést tartott a Polgármesteri Hivatalban. Részletek és az összes elhangzott prezentáció itt.

Észak-Pest

• Kamerával felvettük a Szob - Budapest kerékpárút szakaszt, hogy az esetleges hibákat és anomáliákat az illetékeseknek elküldjük.

Kelet-Pest

Dél-Pest

• Elkezdődött a XIX.keruleti Ady Endre út felújítása, várhatóan jövő tavaszra lesz kész és lesz rajta irányhelyes bringasáv.

Dél-Buda

• A 4-es metró végállomása körüli területrendezés eredményeképpen be kívánják temetni a Kelenföldi Pályaudvar alatti átjárót, emiatt szervezetünk lobbizni fog. Jártunk a Főmtervnél és egy lakossági fórumon is, beszámolónk itt.

MK_hirlevel_lablec

Ezt a levelet azért kaptad, mert feliratkoztál a Magyar Kerékpárosklub hírlevelére. Terveink szerint havonta küldünk Neked infókat tevékenységünkről, szervezetünkről, kampányainkról, hogy első kézből tájékozódhass. Emellett követhetsz minket a Facebook oldalunkon és honlapunkon. Ha szeretnél önkéntesként segíteni nekünk, itt jelentkezhetsz. Régebbi leveleinket megtalálod a hírlevél arhívumban. Amennyiben nem szeretnél a jövőben hírlevelet kapni tőlünk, erre a címre kattintva iratkozhatsz le.